Folkemøter til høsten i Tromsø og Oslo

Styret i Glaukomforeningen jobber for å få til et folkemøte i Tromsø om glaukom (også kalt grønn stær) tidlig på høsten og et folkemøte i Osloområdet senere på høsten i år.

Sted, dato og program kommer senere. Følg med etter invitasjon på www.glaukomforeningen.no og Facebooksiden vår.

Folkemøtene er åpne for alle som vil lære mer om denne snikende øyesykdommen, hvordan den kan oppdages og behandles, og inneholde nytt fra forskningen på sykdommen. Vi har tradisjon for få øyeleger til å forklare sykdommen og behandlingen, vise korte filmer om sykdommen og gi informasjon om glaukomforeningen fra styret.

Alle de åpne og de medlemsrettede arrangementene til høsten vil få preg av at organisasjonen vår er 25 år i år. Dette jubileet skal markeres! Bruk gjerne dette faktum som et påskudd til å oppfordre flere til å bli medlem – det er verdifull støtte til arbeidet vi gjør.

27. juni 2023